-
DA LI MOGU DA PORUČIM PREKO SMS, VIBER ILI WHATS APP PORUKE?
DA, možete poručiti slanjem poruke, a u poruci je potrebno poslati ime, prezime, broj telefona, adresu i spisak proizvoda koje želite da kupite.
-
DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
Za sve narudžbine cena poštarine iznosi fiksno 240 din. Cena poštarine je uključena u ukupnu cenu koja se prikazuje u poslednjem koraku online naručivanja.
-
PRILIKOM PORUČIVANJA PROIZVODA, ZABORAVIO/LA SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA. DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.
-
KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Kontaktirajte nas putem email-a na [email protected]
-
IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
Ovaj način plaćanja trenutno nije omogućen.
-
GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu.
Ukoliko primite paket i želite da ga vratite, isti možete vratiti u roku od 14 dana i to na sledeći način.
-
ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde.
-
DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.
-
ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?
Moguće je. Za više detalja, kontaktirajte nas putem email-a [email protected]
-
KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO PORUČIVANJE?
Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.
-
ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.
-
ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.
-
UNEO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ”Moj Nalog”. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
-
GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU i REKLAMACIJAMA?
Sve informacije se nalaze na ovo strani:
https://top-rasprodaja.rs/povracaj-i-reklamacije/ i putem email-a [email protected]
15. DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?
Na top-rasprodaja.rs trenutno nije moguće platiti karticom. Ova usluga će uskoro biti dostupna.